Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Lämnar nu mia bakom mig & endast ana tar all plats

Av anasdirtysecret - 4 december 2008 11:40

Handlingar:

  • Vid hets gå ut&gå
  • Ring någon
  • Ring mamma & be henne komma hem
  • Drick dig full av vatten & spy
  • När kvällssuget kommer gå&lägg dig
  • Tugga tuggumi
  • Åk till gymmet
  • Duscha

Tankar:

  • Oavsett hur mycket & snabbt du gått ner är du inte värd att äta något
  • Oavsett hur länge du varit utan mat är du inte värd något extra eller sött
  • Oavsett hur sugen du är får du inte ta något
  • Oavsett hur mycket du intalar dig själv att det" bara ska bli en" så kommer du sluta i alla, så ta inget
  • Äter du något mer än planerat får du ångest & magen blir fylld
  • Inget smakar så gott som viktnedgång känns
  • Sluta inte äta imorgon eller om en timma, sluta äta nu

3 måsten vid hets-sug:

  • Skriv en blogg
  • Drick 2glas/burkar cola zero & 1glas vatten
  • Ring någon

 
 
stort och smått

stort och smått

5 december 2008 12:01

Var ska du få näring och energi ifrån? Jag hoppas verkligen att du har tänkt äta något näringsriktigt...

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

5 december 2008 12:02

Jag menade inte att vara otrevlig, jag blir bara orolig när jag läser sånt här, en god vän till mig var nära att stryka med när hon var yngre. Hon nästan dog av svält.
Utsätt dig inte för det!! *menar bara väl*

http://agneta.bloggagratis.se

 
jag själv

jag själv

5 december 2008 12:20

alltså jag går i behndling för anorexi/bulimi så kommer överleva, men näring tills jg kommer dit igen efter jul de kommer komma ifrån cola zero. Tack för kommentaren och omtanken.

http://www.anasdirtysecret.bloggagratis.se

 
Ingen bild

nea

21 april 2009 13:52

tack, nu kan jag gå ner i vikt igen

 
Ingen bild

Viktoria

20 september 2010 12:04

Attiention-Whore är vad jag skulle kalla dig, ingeting annat! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anasdirtysecret - 15 december 2008 16:40

Senaste månaderna har jag gått ifrån duktig ana till dum fejk, är inte alls duktig längre och pendlar mellan 5kg ständigt. Nu ska det bli ändring, nu måste det bli ändring, både för jag inte orkar mer psykiskt för jag tänker ständigt på självmord men...

Av anasdirtysecret - 12 december 2008 01:36

Tänk att leva på en stor hel grön gurka om dagen, det är väldigt mycket men endå få kalorier, en gurka,ca 50kcal,per dag. det skulle innebära viktnedgång de. ...

Av anasdirtysecret - 9 december 2008 10:42

Tom i magen, tom i huvudet, tom på ord.   Idag får vackra sasha pivovarova bli dagens utfyllnad:   ...

Av anasdirtysecret - 8 december 2008 10:16

Detta skriver jag för att peppa mig själv, borde varit på gymmet redan, hade planerat 2gånger på gymmet idag. Istället blir det 1..senare..   Tänk på effekten träningen ger dig istället för på själva träningen. Tänk på hur siffrorna på vågen sedan ko...

Av anasdirtysecret - 8 december 2008 00:21

..på ett alternativ till lasagne, nämligen auberginegratäng. Kommer ihåg att jag för näst intill ett år sedan såg henne laga till det & tänkte att det såg gott ut och verkar ändå ganska nyttigt & letat efter receptet sedan dess and here it is: (dock ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards